Fuga..la mare.






Pentru ca imaginatia imi joaca feste azi, am decis sa arat niste poze dinspre drumul spre mare. De ce este important drumul spre mare? Pentru ca eu sunt genul de om ce prefera drumul prin natura, dar si pentru ca este un drum cel putin neobisnuit pentru cei ce vin la mare dinspre autostrada. Calitatea imaginilor lasa de dorit din cauza camerei de 2 megapixeli a telefonului meu.
Drumul ales e prin Negru-Voda, chiar aproape de granita cu Bulgaria. Ce mi-a placut la acest neobisnuit drum este faptul ca natura pare mult mai salbatica decat pe celelalt drum, unde interventia omului este mult mai accentuata. Plus ca pentru prima oara in viata mea mi-am dat seama cum arata lipovenii, tatarii si celelalte minoritati ce convietuiesc in aceste zone. Dunarea este la fel de incantatoare, atragandu-ti atentia cu fiecare km parcurs pe langa ea. Nu te poti abtine sa nu ii faci o poza. Dar stiti cum am ajuns aici? Intamplarea a facut ca pe A2 sa fie aglomeratie, dupa cum se poate vedea in poze, asa ca am decis sa schimbam putin vesnica RUTINA si am luat o decizie buna pentru ca am avut ce vedea.
Inchei prin a va promite ca nu am sa mai fiu asa lipsit de imaginatie si data viitoare:))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu