"Miticii"


Probabil cei din provincie folosesc des acest apelativ cand vine vorba de bucuresteni. Ca bucurestean, as putea sa ma simt jignit dar..imi dau seama, din ce am vorbit cu lumea din tara, ca nici ei nu stiu ce inseamna "a fi mitic". Asa ca incerc sa imi dau seama de ce toata provincia are o parere proasta despre Bucuresti, cand de fapt Bucurestiul cuprinde cam majoritatea oamenilor din provincie. De ce? Pentru ca e foarte usor sa arunci cu noroi intr-o masa de oameni, pentru ca mai apoi sa te folosesti de ea. Cum? De exemplu, la facultate toata tara vine in Bucuresti, dar stiu sa jigneasca orasul din momentul cand au pasit pe peronul Garii de Nord.
Mie imi plac multe orase din tara, cum ar fi Timisoara, Brasov, Sibiu, dar si Cluj. Sunt convins ca si aceste orase au uscaciunile lui, dar incerc sa privesc partea plina a paharului. Nu uitati draga masa de oameni ce stiti sa jigniti Bucurestiul, ca si semenii vostrii din orasele de unde veniti au partea lor de vina pentru uscaciunile existente. Imi vine greu sa cred ca doar bucurestenii get beget distrug frumusetea acestui oras, iar cei veniti din provincie aduc doar elemente pozitive in societatea capitalei din zilele noastre.
Nu uitati dragi contestatari ca din cauza voastra multi elevi ce si-au rupt capetele sa invete in liceele din Bucuresti nu pot intra la facultatea dorita datorita...mediilor voastre mari ce nu pot sa cred ca le-ati obtinut mereu pe merit.
In incheiere zic doar asa. Incercati sa acceptati ca nu suntem mai prejos ca voi si sa incercam sa convietuim in acest oras.
Imi place lumea venita din provincie cu ganduri bune de a invata si de a-si croi un viitor in Bucuresti. Tot respectul meu pentru acestia. Pentru cei care stiu doar sa critice...hmm un gand bun si lor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu