Hmm...

Oficial intru in hora bloggerilor. Cum iti spune si profilul meu, sunt Patrik si am 18 ani( hehe major, pot face, legal, toate lucrurile ce pana acum le faceam ilegal) si vreau sa imi urez mie si celor care imi viziteaza blogul "Bun Venit" si va asigur ca am sa incerc sa va captez atentia prin subiecte cat de cat interesante.
Scopul blogului? Hmm.. faptul ca am decis sa imi asez cuvintele pe o foaie( ma rog, in acest caz le asez cu ajutorul tastaturii mele:-D ) , sa imi scriu experientele de zi cu zi, deoarece consider ca astfel imi pot ajuta memoria.
Referitor la titlul blogului, pot spune ca sunt viitor de student, deoarece acum cateva zile am aflat ca am intrat la Facultatea de Administratie Publica din cadrul SNSPA.
Cam atat pentru azi, o zi in care am stat in casa deoarece, recunosc, nu mai am bani :))
Maine ma duc cu Vali sa ma inmatriculez si cu asta basta..sa vina 1 octombrieeeeeeeee!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu