Ce se intampla..regizorule?

Butonand telecomanda am ajuns pe un canal de muzica. Si am ascultat cateva melodii ale caror videoclipuri pur si simplu am ramas uimit de faptul ca videoclipurile se repeta. Nu, nu era aceeasi melodie pusa pe repete, ci actiunea videoclipurilor era aceeasi.Cineva se plimba..si se tot plimba..si se tot plimba pana la sfarsitul melodiei. Asa numitele "videoclipuri de imagine". Acum vin eu si intreb: Ce se intampla domnilor regizori? Nu mai aveti idei de videoclipuri, le faceti pe toate la pachet? Plus ca mai nou e o moda si anume sa filmati in Budapesta. Recunosc, frumos oras, dar.. totusi putina imaginatie nu strica.
Ca sa vedeti ca nu vorbesc "prostii" am selectat cateva videoclipuri ce mie imi seamana izbitor.
Edward Maya-Stereo love

David Deejay feat. Dony-So bizzare

Ela Rose feat. David Deejay-Can feel

Play and Win-Only

AlexUnderBase-Privacy

Celia-Povestea mea


Sa nu se inteleaga ca nu imi plac melodiile. Din contra, mi se par foarte interesante, in special Ela Rose. Doar ca videoclipurile nu sunt pe masura melodiilor...pacat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu