Rusine!


Acum un an visul meu era sa fac parte din grupul jurnalistilor sportivi ai tarii. Imi place sportul, imi place sa citesc despre sport, candva l-am si practicat, dar cel mai mult imi place sa scriu lucrurile negru pe alb asa cum sunt ele. Era visul meu sa scriu despre o victorie in Champions League, era visul meu sa scriu despre campioana tarii la juniori, sau sa scriu despre o tanara speranta a sportului romanesc. Si aici nu ma refer doar la fotbal si la orice altceva. Era visul meu sa vorbesc despre reusita fetelor noastre la handbal, era visul meu sa scriu despre aurul olimpic de la Londra.
Dar gata cu visele/visurile. In presa sportiva doar cativa oameni merita respectul meu, primul fiind Cristian Topescu. Acest om este cel mai impartial comentator ce l-am vazut. Am vazut multe meciuri comentate de el si mi-a placut enorm. Azi totul este schimbat. In timpul meciului nu se mai comenteaza reusita/nereusita unui jucator, ci cuceririle lui personale.
Romania are printre cele mai multe canale de sport din Europa. Degeaba va spun eu, pentru ca la sfarsitul zilei stiri interesante aflii doar de pe eurosport 2. Avem o groaza de televizuni cu caracter sportiv ce isi primesc salariul in functie de minutele in care Fecali apare pe sticla. "RAMANETI APROAPE SI VETI VEDEA CUM BECALI SE CACA". Nu este doar imaginatia mea, in curand aici se va ajunge. Si daca as fi singurul care s-ar afla in aceasta situatie m-as opri,dar ca mine sunt sute, mii, milioane de romani ce s-au saturat sa vada mutra acestuia la televizor. Nationala de polo a Romaniei face senzatie la mondiale, iar noi avem pe prima pagina la ziar scris : Becali ataca din nou. Este inadmisibil domnilor jurnalisti. Unu ca mine care nu voia sa scrie cacaturile astea ale voastre a fost respins. Sa ramaneti voi acolo...
Antena 1 este a lui Voiculescu da? Bun si are prima optiune in ceea ce priveste liga I. Prima etapa primele derbyuri. Cfr-Urziceni si Craiova-Dinamo. Ce alege antena 1 sa transmita? Ceahlaul-Steaua. Derby de derby...derbyul dictatorilor.
Stati la p..a lui sa luati un interviu. Mie scarba de domeniul in care voiam sa intru.

P.S vedeti ca maine seara joaca steaua-Cfr..uitati-va si voi pe GSP (BecaliSP) sau pe PRost.ro sa vedeti cat se vorbeste despre Arsenalul lui Becali...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu