Yahoo...ce ne faci Yahoo?


Am observat ca de cateva zile, o saptamana cred, nu mai pot sa imi schimb poza de la avatar. Prima oara am crezut ca e de la messul meu, dar dupa ce am vazut ca multa lume are problema asta, mi-am dat seama clar ca Domnul Yahoo are probleme. Saracul el, dar sa ne gandim la urmatorul exemplu. Un cuplu fericit etc, au poze cu fiecare la avatar. Toate bune si frumoase dar..daca cei doi se despart? Va ramane fiecare cu avatarul celuilalt. Ciudata prolema mai ales daca dupa aceasta despartire vrei sa iti cauti alt/alta prieten/prietena. Interesanta situatie pentru cei ce privesc dinafara, dar cei din interior vor trebui sa traiasca cu amintirea celuilalt..in avatar, asta pana cand majestatea sa va rezolva problema.
Eu sunt mai norocos, am doar o poza cu Ferentariul anilor 1973, deci ma pot declara multumit. Numai ca acum lumea ma intreaba ce tot promovez acest cartier:)).
Deci, nu imi ramane sa zic decat...grea e viata pe pamant cand messul nu merge...

P.S Se pare ca Yahooul chiar are grija de cetatenii ei..nu ca institutiile statului( satului) Romania.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu