Dinamo..ce sentiment aparte.


Initial am vrut sa imi descarc emotiile dupa meciul de la Liberec, dar m-am gandit asa: "De ce sa nu fie o saptamana completa?" si am asteptat meciul cu..steaua. Inca patruns de trairile de la returul cu cehii plus secventele memorabile la aeroport ce pur si simplu m-au facut sa plang..de fericire. Ah ce sentiment frumos. Sa plangi de fericire. Sa dai afara toate necazurile si toate noptile pierdute in ganduri si sa strigi: Asta e Dinamo ce mi-l doresc!!!!! .
Dupa incidentele cu slovan, a urmat meciul cu CFR. O echipa ce are tot respectul meu pentru ca a reusit sa faca lucruri extraordinare in timp scurt. O echipa bine inchegata. Iar noi..o echipa daramata psihic.Toata lumea ii vedea favoriti pe cei din Cluj. Insa ceva s-a intamplat: sa fi fost dorinta de a le arata tuturor ca DINAMO nu a murit? Da.. asa a fost. Ajutati de Misa Klein, Florea Dumitrache si..unicul capitan Catalin Haldan, am invins CFR-ul printr-un gol superb al..luptatorului Marius Niculae.
Bun castigasem cu CFR, victorie foarte buna in campionat, dar in plan extern eram inca datori.Inca tineam capul jos, cu toate ca la primul semn am fi luptat, am fi crezut.
Urmeaza "MECIUL MINUNE" de la Liberec. Scenarii peste scenarii. Inima ma facea sa cred ca se poate, mintea..nu. Minutul 3 gol Andrei Cristea. Inima credea, mintea avea dubii.Gol Marius Niculae. Inima batea, mintea..spera. Gol Marius Niculae. Inima zburda, mintea..credea si ea!!
Penaltiuri: pentru mine au fost cele mai lungi penaltiuri din viata mea. In pielea goala cu tricoul strans in maini urlam de ma auzeau vecinii. Mda toti vecinii sunt stelisti. Nu conteaza: DINAMO E DINAMO! Matache e pe mingi, dar nu le poate apara...Zicu rateaza! Inima tremura, mintea incepea sa se resemneze. Daaaaaar nu! Cehii rateaza si avem sanse. Inima urla, mintea spera.
Restul il stiti..Dinamo se califica!!!! Ochii imi lacrimeaza. De ce? Pentru ca Dinamo e singura "femeie" deocamdata pentru care merit sa plang!!Si ce credeti? Plang de fericire.De fericire. De fericire. Mandru ca port in suflet aceste culori ale acestui..club nebun.
Zilele trec, dar euforia ramane. Am reusit sa dam o palma celor ce ne credeau "expirati', "falimentati". Tineti minte: DINAMO NU MOARE NICIODATA!
steaua-DINAMO
A venit. Meciul incepe. Cu berea in mana ma comport ca un copil ce asteapta Craciunul. Nerabdator. Minutul 23 GOOOOOOOOL TAMAS!!! Sar, urlu la tata. Tata urla la mine. Ah cat iubesc momentele in care ma bucur cu tata. Sunt incredibile, incomparabile. Pentru toate celelalte exista Mastercard.
Emotiile cresc. Dinamo joaca. Al 3-lea meci in care joaca in adevaratul sens al cuvantului. Min 50..min 60..min 70..min 80...minutul 90!!!!! Galeria striga ale ale ao v-a f...t Dinamo! E clar meciul ia sfarsit si..si.. se termina aceasta incredibila saptamana. O saptamana nesperata, o saptamana de pus in rama, o saptamana ce imi aminteste de victoriile cu leverkusen si everton. Multumesc DINAMO. Multumesc Dolha. Multumesc Scarlatache.Multumesc Molinero. Multumesc Goian. Multumesc Tamas. Multumesc Moti. Multumesc Grigore. Multumesc Pulhac. Multumesc Diabate. Multumesc Torje. Multumesc N'doye. Multumesc Bostina.Multumesc Cristea.Multumesc Zicu. Multumesc Cristea Andrei. Multumesc Maaarius Niculae. Multumesc Clau-gol. Multumesc Ionel...Ionel..Ionel..DANCIULESCUUUUUUU!!! Si multumesc senor Bonetti!
Restul e tacere..



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu