2010..de nota 10?


Iata a venit 2010. Un nou "1 ianuarie".
Nu, nu am sa va zic la multi ani, v-au zis zeci de persoane inaintea mea.
Si nu, nu am sa va urez sanatate, bani si toate cele. V-au urat altii inaintea mea.
Si nu, nu o sa va zic sa fi-ti mai buni, sa va amintit de persoanele dragi. V-au amintit altii inaintea mea.
Si nu, nu o sa va intreb ce ati facut de revelion. Pastrati-va amintirile.
Si nu, nu am sa va povestesc despre sarbatori etc.
Vreau doar atat. Sa va opriti un minut din ascultat muzica, din invatat (cam greu de crezut asta), din fumat, din ceea ce faceti voi acolo. V-ati oprit ? Bun, acum intrebati-va:
Cine sunteti?
Ce sunteti?
Incotro va indreptati?
Ce ati facut prost in 2009?
Ce ati facut bine in 2009?
Ce vreti sa faceti in 2010?
Si ce e mai important: De ce uitati ca viata nu se traieste in viteza..?


P.S vechi. dar actual..

3 comentarii:

Anonim spunea...

Haidi LA MULTI ANI si nu mai comenta tu atat! :)) Glumeam, banuiesc ca te-ai prins. :P

Interesant punctu` de vedere...dar crezi ca a stat cineva sa faca revizia asta? Nu ma refer la aia care au citit ce scrisesi tu aici, ci la lume in general. Cati se intreaba chestiile astea? Sincer, nici eu nu m-am intrebat...desi ar fi interesant sa descopar raspunsurile...

Erroor spunea...

Paai sa te opresti intr-o zi si sa te intrebi:D

Anonim spunea...

Sau mai degraba intr-o noapte. Si asa nu pot dormi in ultima vreme. :-<

Trimiteți un comentariu